Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op adobe.startpagina.nl

Gedeelte foto in andere foto plaatsen

Judith
14 Mrt, 2005 21:59

Beste mensen,

Ik heb ‘n voor jullie waarschijnlijk erg makkelijke vraag, maar ik kom er echt niet uit. Ik moet voor ’n uitnodiging gezichten van mensen in ‘n andere foto plakken. Ik heb dus van 5 mensen aparten foto’s en hiervan wil ik de gezichten in 'n bestaande foto plakken.

Hoe kan ik dit gemakkelijk doen? ‘t Lukt me natuurlijk wel met kopieren en dan plakken om ’t gezicht in de nieuwe foto te plakken, maar dan kan ik ‘t niet verplaatsen. Nu komt ’t automatisch in 't midden van de foto te staan.

Ik hoop dat 't geen al te domme vraag is :)

Groetjes en alvast bedankt,

Judith

Bewerkt 17 Okt, 2013 17:20
J@nos
14 Mrt, 2005 22:41

Judith,

Je bent al goed op weg Als dus het “hoofd”op de andere foto geplakt

is ga je naar move tool (2e tool boven rechts naast selekt tool)

met deze tool kun je dus het koppie verplaatsen en op de hoeken eventueeel verkleinen Succes

Judith
15 Mrt, 2005 18:46

J@nos!

Hartstikke bedankt voor je hulp! 't Gaat helemaal lukken nu. Ben al bijna klaar met de uitnodiging :)

jessica
23 Mrt, 2005 23:42

sorry er ging iets mis denk ik. ik werk met psp en sinds kort heb ik ook adobe fotoshop,. Ik wil graag zelfgemaakt tubes maken. ik heb dit geprobeert met de lasso, en zo het uit gelaste gedeelte op een leeg vel plaatsen. Bij psp noem ik het een tube. die ik voor werkjes kan gebruiken. Ik heb het al geprobeert maar ik krijg dan een achtergrond erbij. ik wil alleen de poes bv of een gezicht. Ik kan geen lesjes vinden om te maken. hierover. wie kan mij helpen. Ik ben echt een beginneling met adobe

jessica
24 Mrt, 2005 14:00

is dit eigenlijk wel mogelijk????

wie kan mij helpen???

ik heb adobe 3.0 van een collega gekregen en wil er graag mee werken.

is er een uitleg over het mee te werken materiaal?

waar kan ik dat vinden

jessica schreef:

>

> sorry er ging iets mis denk ik. ik werk met psp en sinds kort

> heb ik ook adobe fotoshop,. Ik wil graag zelfgemaakt tubes

> maken. ik heb dit geprobeert met de lasso, en zo het uit

> gelaste gedeelte op een leeg vel plaatsen. Bij psp noem ik

> het een tube. die ik voor werkjes kan gebruiken. Ik heb het

> al geprobeert maar ik krijg dan een achtergrond erbij. ik wil

> alleen de poes bv of een gezicht. Ik kan geen lesjes vinden

> om te maken. hierover. wie kan mij helpen. Ik ben echt een

> beginneling met adobe

J@nos
24 Mrt, 2005 14:52

jessica

je moet beginnen met een transparante ondergrond( dus new en dan kiezen voor transparant)

Het koppie erop zetten en opslaan als gif.

Charlie
18 Jul, 2009 12:10

Hallo iedereen,

ik ben bezig met de foto's van de vakantie te bewerken.

Ik heb een mooie foto van mij en mijn ouders, maar ik zou graag uit een andere foto mijn zus erbij willen plakken.

Ik weet enkel niet goed met welk programma ik het moet doen en HOE ik het moet doen.

Kan iemand me helpen????

Charlie
18 Jul, 2009 12:13

Beste J@nos

Omdat ik hoor dat jij nogal veel van programma's afweet heb ik een vraagje voor je

ik ben bezig met de foto's van de vakantie te bewerken.

Ik heb een mooie foto van mij en mijn ouders, maar ik zou graag uit een andere foto mijn zus erbij willen plakken.

Ik weet enkel niet goed met welk programma ik het moet doen en HOE ik het moet doen.

Kan jij me misschien helpen????

M@@S
03 Aug, 2010 14:49

ik snap er ook niets van :S:S

Soesbergen|Soesterberg
13 Aug, 2010 13:45

Jullie reageren op een bericht uit maart 2005…

…zal wel niet meer zo actueel zijn toch?